Noorpaar e-poes surfamas

E-poe tegemine · Telli e-poe valmistamine

E-poe tegemine, mis suurendab müüki

Meid kasutavad

Ma usun, et soovid saada tõsiselt korralikku e-poodi või e-poe tegijat

Teinud

80+

e-poe lahenduse

Kogemus

üle 100k

kuukäivetega e-poodidega

Teinud

50+

e-poe liidestuse välise tarkvaraga

Ühte e-poodi teeb

4+

erineva ala spetsialisti

Alustavale e-poe omanikule

E-poe tegemise põhitõed

  • Oma e-poe tegemine peab sisaldama kõiki parimaid võtteid, mida saad e-poe tegemise juures ära kasutada. Vaata, et su e-poel oleks hea väärtuspakkumine. Ehk midagi, mis lubab kliendile sellist eelist, mida kuskilt mujalt ei saa.
  • Praktiline näide: mitmed kingapoed pakuvad 360-päevast tagastusõigust 14 päeva asemel.
  • Vaata, et e-poel oleks eelised ja need oleks selgelt välja toodud. Too suurelt välja, mis sul on olemas.
  • Praktiline näide: enimlevinud eelised on tasuta transport alates summast, kaup laos, suur kaubavalik, tasuta võimalik ise järgi tulla jne.
  • Lihtne ja selge e-poe disain ja hea kodulehe navigatsioon on asjad, mida ilmselt ei ole vaja uuesti nimetada, ent teeme seda ikkagi.
  • Kontrolli, et e-poes oleksid nii head tootepildid kui ka sisukad ja hästi kirjutatud tootekirjeldused, soodustused, erinevad makseviisid, selged müügipakkumised ja eristumine.
  • Praktiline näide: Vaata eBay või Aliexpressi tootepilte. Isegi kui toode ise on väga tagasihoidlik, on selles e-poes väga ilusad pildid, mis müüvad ise.
  • Head poe sisutekstid. Lisaks pildile ja hinnale on sisu kolmas faktor, mis su toodet müüb. Sinu e-pood peab olema koht, kus külastaja saab oma küsimustele vastused ja mis annab näiteks kodulehe siseselt e-poodide hinnavõrdluse kätte. Kui lihtne on toodet kasutada, kui paljud on juba rahul olnud jne.

Kallim toode eeldab kindlasti rohkem infot, kallis toode alati palju infot. Hea nipp on koondada oma lehele arvustusi, harivat sisu ja muud kasulikku – see tähendab, et klient tuleb teie e-poodi kas info järele või juba harjumusest.

  • E-poe kingituse pakkimine

Edasijõudnud e-poe omanik

Kui sul on head pildid, hea sisu jms olemas, siis järgmise etapina tuleks e-poe tegemise juures pöörata tähelepanu:

  • Poe allahindluste ja promotsioonide arendamisele. Uurimused näitavad, et osa kliente ostab internetist ainult allahinnatud tooteid.
  • Hea klienditugi
  • Lihtne ja loogiline e-poe ostukorvi lahendus
  • Toote arvustused
  • Kasuta veenmiselemente:
    • Sotsiaalne tõestus, et sinu ostjad on rahul olnud. Selle eelise peal töötab nii Ebay kui Aliexpressi e-pood. Osaliselt ka Amazon.
    • Vaata, et toodete tegevusele kutsungid oleksid selged. Näiteks kui klient on tootest huvitatud, siis toote detailvaates ei paku sa kliendile lisaks 5-te eri valikut, mis teda ostmise nupust eemale võiksid meelitada. Sellel hetkel sa soovid, et kliendil oleks ainult osta või tagasi liikumisvõimalus.
    • Suur tootevalik annab eelise. Nii otsimootori osas kui ka ostjale suurema valiku. Tänapäeval on väga lihtne liidestada süsteemid väliste tarnijate süsteemidega, ilma, et sa peaks tooteid ise laos omama. Enamus müüjaid ei oma tooteid enda laos.

E-pood on üleval. Kuidas kasvatada e-poe müüki?

  • Vaata, et su e-poe toodete tellimise ja ostukorvi osa toimiks ning ostukorvi etapis ostu hülgamise tõenäosus oleks võimalikult väike. Sa ei taha kaotada klienti, kes on kauba juba ostukorvi pannud.
  • Muuda poe ostjad korduvostjateks. Ühe kliendi endale saamise kulu on sul sama. Saadav klient aga erinev. Mõni klient ostab sult ühe korra ja rohkem mitte. Teine klient ostab sult iga paari kuu tagant uuesti. Turguta kampaaniate, maandumislehtede ja pakkumistega häid kliente, kes sul on olemas. Ära raiska raha ja aega halbade klientide peale.
  • Näide, kuidas teha: tee pakkumisi püsiklientidele, kes sult juba on harjunud ostma. Tavaliselt tehakse pakkumisi uute klientide saamiseks, aga tee pakkumisi oma parimatele klientidele.
  • Kas oled tähele pannud veidraid anomaaliaid kaubanduses? Kus inimesed näiteks seisavad arulagedas järjekorras ja on peale ostu õnnelikud ning keegi ei nurise pika järjekorra üle – mõtlen siinkohal Lätist alkoholi ostmist. Kus inimese jaoks e-poest lihtsa kauba ootamine 1-2 kuud on täiesti aktsepteeritav ja isegi rõõmu pakkuv, kui kõik e-poed üritavad kaupa saata kliendini järgmiseks päevaks või paari päeva jooksul? Pean siinkohal silmas Hiina e-poodidest kauba tellimist.

Kas tõesti on klient nõus ootama kaupa 1 kuu, et hoida kokku mõned eurod? Või miks inimesed ostavad kaupa kallist e-poest, kui kõrval on teised e-poed, kus on sama kaup odavam?

Need e-poed on loonud endast mulje, brändi. Inimene läheb tihtipeale pimesi ostma Aliexpressist, sest tal on arvamus, et seal on odavam. Kuigi tegelikkuses kui ta otsiks, leiaks ta sama kalli kauba ka Eesti e-poest. Kui sa suudad luua oma e-poest mulje, et sul on odavam, parem, erilisem kaup, siis on see tõeline koht, kust saad püsikliendid ja püsitellimused. Sinu eeliseks võib olla näiteks parim klienditeenindus. Või hoopis midagi muud.

  • Makserv e-poe disain

Hea e-poe saladus seisneb korduvostudes

Kuidas võistelda Hiina e-poodidega, kohalike odavpakkujatega, kohalike suurte pakkujatega ja Amazoniga?

Kindlasti oled märganud kauplusi või kaubamärke, mis on saavutanud meeletu edu võrreldes teistega ja mille nimel on inimesed läbima mida iganes, et seda saada. Näiteks:

Need poed on suutnud luua väärtuspakkumise, mis on muutunud uskumuseks. Inimesed usuvad, et Lätist ja Aliexpressist on soodsam osta. Sama moodi on vastupidine uskumus. Tihti inimesed ostavad kaupa nimekast ja mainekast poest ainuüksi selle tõttu, et nad usaldavad, et see e-pood müüb ainult kvaliteetset kaupa ja nad ei pea muretsema.

Inimesed ostavad kahel põhjusel: saavutamaks head tunnet või et vältida halba tunnet. Mõlemad on väga tugevad ostupõhjused. Ostja on nõus seisma järjekorras, sest ta saab odavalt Lätist alkoholi. Säästvale kliendile on kokkuhoiust saadav hea tunne suurem kui järjekorras seismise ajakulu. Teisele kliendile vastupidi. Kõik ei viitsi sõita mitu tundi autoga, et hoida paarkümmend eurot kokku. Autoga pika maa läbimine on tüütu, ajakulukas ja ebamugav. Saadav kokkuhoid ei ole neile seda väärt. Kasuta oma e-poega sama nippi. Tööta välja e-poe väärtuspakkumine eeltoodud näite põhjal, et leida inimesi, kes usuvad, et sinu lähenemine on just neile sobilik.

Mõned tehtud e-poed

  • Aale Käsitöö
  • Aale Käsitöö
  • Aale Käsitöö
  • Aale Käsitöö

Aale Käsitöö

  • ABC Antenn

ABC Antenn

  • Aiavalgustid.eu
  • Aiavalgustid.eu
  • Aiavalgustid.eu

Aiavalgustid.eu

  • Akukeskus
  • Akukeskus
  • Akukeskus
  • Akukeskus

Akukeskus

  • Alkomeeter.com
  • Alkomeeter.com
  • Alkomeeter.com
  • Alkomeeter.com

Alkomeeter.com

  • Arpeks
  • Arpeks
  • Arpeks

Arpeks

  • Aurini
  • Aurini
  • Aurini
  • Aurini
  • Aurini
  • Aurini

Aurini

  • Boxes
  • Boxes

Boxes

  • Decohome
  • Decohome
  • Decohome
  • Decohome
  • Decohome

Decohome

  • e-Garden
  • e-Garden
  • e-Garden
  • e-Garden

e-Garden

  • Esmakaitse 2023
  • Esmakaitse.ee
  • Esmakaitse.ee
  • Esmakaitse.ee
  • Esmakaitse.ee

Esmakaitse.ee

  • Gastro Eesti
  • Gastro Eesti
  • Gastro Eesti
  • Gastro Eesti
  • Gastro Eesti

Gastro Eesti

  • Gravex
  • Gravex
  • Gravex
  • Gravex

Gravex

  • HotWife
  • HotWife

HotWife

  • Indiast.ee

Indiast.ee

  • Kingland
  • Kingland
  • Kingland

Kingland

  • Liisu Lilled

Liisu Lilled

  • Lisette-Maria
  • Lisette-Maria

Lisette-Maria

  • Loodu
  • Loodu
  • Loodu
  • Loodu

Loodu

  • Macomed
  • Macomed
  • Macomed
  • Macomed
  • Macomed
  • Macomed
  • Macomed
  • Macomed

Macomed

  • Gerd ITC Motip
  • Gerd ITC Motip
  • Gerd ITC Motip
  • Gerd ITC Motip
  • Gerd ITC Motip

Gerd ITC Motip

  • MK Furniture
  • MK Furniture

MK Furniture

  • Pingpong.ee
  • Pingpong.ee
  • Pingpong.ee
  • Pingpong.ee
  • Pingpong.ee

Pingpong.ee

  • Pesustuudio.ee
  • Pesustuudio.ee
  • Pesustuudio.ee
  • Pesustuudio.ee

Pesustuudio

  • Pintaväri
  • Pintaväri
  • Pintaväri
  • Pintaväri
  • Pintaväri

Pintaväri

  • Probex
  • Probex
  • Probex
  • Probex

Probex

  • Puukujurid
  • Puukujurid
  • Puukujurid

Puukujurid

  • Salon-Kauplus
  • Salon-Kauplus
  • Salon-Kauplus

Salon-Kauplus

  • Silk Luxury
  • Silk Luxury
  • Silk Luxury
  • Silk Luxury

Silk Luxury

  • Smartex Disain
  • Smartex Disain
  • Smartex Disain
  • Smartex Disain

Smartex Disain

  • E. Strauss
  • E. Strauss
  • E. Strauss
  • E. Strauss

E. Strauss

  • Suusabaas
  • Suusabaas
  • Suusabaas

Suusabaas

  • Tommi Team
  • Tommi Team
  • Tommi Team

Tommi Team

  • Trio Valgustid
  • Trio Valgustid
  • Trio Valgustid

Trio Valgustid

  • V Café
  • V Café
  • V Café

V Café

  • Veefilter.ee
  • Veefilter.ee
  • Veefilter.ee
  • Veefilter.ee

Veefilter.ee

  • Via Naturale
  • Via Naturale
  • Via Naturale
  • Via Naturale

Via Naturale

  • Visu
  • Visu
  • Visu

Visu

  • Watchwear

Watchwear

  • WePlay!
  • WePlay!

WePlay!

  • Zaba

Zaba

  • AMK Marine
  • AMK Marine

AMK Marine

kokku üle 80 e-poe

ESITA HINNAPÄRING

Kodulehe tellimine algab hinnapäringust. Selleks, et saaksime sulle võimalikult täpse pakkumise teha, palun kirjuta, millist kodulehte soovid.

    Alusta kiirest hinnapäringust, mis ei kohusta mitte millekski,